13 Eylül 2012 Perşembe

Stifado



 Stifado



MALZEMELER:

1 kg yağsız kuşbaşı doğranmış et (tercihen dana)
1 kg arpacık soğan ( elinizde yoksa iri piyaz şeklinde doğranmış kuru soğan)
8-9 diş doğranmış sarımsak
1 çay bardağından biraz eksik zeytinyağı
1 çay kaşığı domates salçası
1 küçük domates
1 tatlı kaşığı kimyon
2 tatlı kaşığı karabiber
1/4 çay bardağı üzüm sirkesi
6 adet defne yaprağı

YAPILIŞI:
Tencereye zeytinyağımızı koyarak etimizi biraz çeviriyoruz ardından bir miktar su ekleyerek, suyunu çekip yağıyla kalana kadar etlerimizi pişiriyoruz.
  
İçerisine domates salçası ve küçük doğranmış domatesimizi, soğan, sarımsak, kimyon, tuz, karabiber, sirke ve defne yapraklarını da ekleyerek karıştırırız. Ardından 3 çay bardağı sıcak suyu ilave ederek yemeğimizi pişiriyoruz. Afiyet olsun... 
 

11 yorum:

  1. Muhteşem bir lezzet :) Ellerinize sağlık,bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem bir lezzet :) Ellerinize sağlık,bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Afiyet olsun, beğenmenize sevindim uzun süredir giremediğim için cevabım geç oldu kusura bakmayın :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yemek görüntü 10 numara,yağsız kuzu eti de olursa daha lezzetli olur.Domates konmasa da olabilir.Elinize sağlık Meral Hanım

    YanıtlaSil
  5. Harika bir yemek.görüntü ve sunum 10 numara.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Yorum ve önerileriniz için teşekkür ederim uzun zamandır internete giremedigim için sorunlarınızı yeni gördüm tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Yorum ve önerileriniz için teşekkür ederim uzun zamandır internete giremedigim için sorunlarınızı yeni gördüm tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Canım hocam tarifiniz harika. Ne zaman özel bir tarif tatmak istesem kendimi sizin bloğunuzda buluyorum hemen hemen her tarifinizi denedim hepsi birbirinden harika ellerinize ve güzel yüreğinize sağlık. Saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Merveciğim, afiyet olsun yeni tariflerde buluşmak üzere :)

      Sil
  10. Anneciğim ellerine sağlık sayende mükemmel oldu yemeğim :))

    YanıtlaSil